لنت های ترمز

بسته به شرایط مختلف از مواد مختلفی در ساختمان لنت ها استفاده میشود در گذشته بیشتر از آزبست در لنت ها استفاده میشد که امروز به علت مشکلات زیست محیطی استفاده از آنها تقریبا منسوخ شده و به جای آنها از مواد ترکیبی و کامپوزیتی استفاده میشود مواد اصطکاکی که امروز در لنت استفاده میشوند عبارتند از:

مواد آلی:این لنت ها برای استفاده در خودرو های شهری بسیار مناسب اند چرا که دوام خوبی دارند زیرا سر و صدای کمی ایجاد میکنند سبب ساییده شدن دیسک نمیشوند و هنگامی که خنک هستند عملکر خوبی دارند اما مشکل عمده آنها این است که وقتی گرم میشوند به خوبی قبل عمل نمیکنند.

نیمه فلزی:این گونه از لنت ها نمونه خوبی برای استفاده در خودرو های درون شهری و جاده ای هستن و همچنیین گزینه خوبی برای استفاده در اتومبیل های مسابقه ای هستند این لنت ها هنگامی که سرد هستند به خوبی مواد آلی کار نمیکنند و برعکس هنگامی گرم میشوند به عملکرد خوب خود میرسند در این لنت ها صفحات نیمه فلزی توسط قیدهای فلزی بهم متصل شده اندو گهگاه ممکن است این اتصال ضعیف از بین برود و سطوح مختلف صفحات نیمه فلزی از هم جدا شوند که البته این اتفاق به ندرت اتفاق می افتد.

فلزی:به طور عمده این گونه از لنت ها در خودرو های مسابقه ای یا خودرو های بسیار گران بها استفاده میشود سرو صدای زیادی ایجا میکنند و به لعت سختی فلز اثراتی روی دیسک دارند هنگامی که سرد باشد به خوبی کار نمیکند.

سرامیکی:لنت های سرامیکی هنوز در حدود 15-40 درصد الیاف فلزی دارند که معمولا از الیاف مس به جای فولاد استفاده میشود که علاوه در فرسایش کمتر حرارت را نیز بهتر منتقل میکند.ایی لنت ها به سادگی لنت های دیگر از بین نمیروند و دوام بیشتری دارند زودتر خنک میشوند و تقریبا بی سرو صدا عمل میکنند.

تهران میدان رسالت، خیابان فرجام  02177456599 02177220690 info@ lentvanda.com

logo3

گروه صنعتی و بازرگانی کارا صنعت پارس فروش مستقیم لنت ترمز وندا در سراسر ایران

اعطای نمایندگی فروش لنت ترمز وندا، لنت ترمز بشر ترکیه ، لنت ترمز روستر و بندیکس به واجدین شرایط

بیش از 20 نماینده فعال در سراسر کشور


اعطای نمایندگی

لنت ترمز وندا یکی بهترین محصولات تولید شده در صنعت خودروسازی است. در این بخش خوشحال می شویم همکاران خود را در سطح کشور توسعه دهیم تا دسترسی راحتتر به این محصول ناب را در اختیار هم میهنان عزیز قرار گیرد . برای اخذ نمایندگی لنت ترمز وندا با ما تماس بگیرید

ارتباط با ما

  تهران میدان رسالت، خیابان فرجام 
  02177456599
  02177220690
  info@ lentvanda.com